خرید قسطی خودرو فروش قسطی خودرو کارنامه | mehrnews

خرید قسطی خودرو فروش قسطی خودرو کارنامه | mehrnews

شما با خرید تارا قسطی هم صاحب ماشینی می‌شوید که از طراحی داخلی آنچنان متناسب و جذابی برخوردار نیست، اما همانطور که ظاهر تارا هیجان انگیز نبوده است، کابین آن نیز  نقطه‌ای برای شگفتی ندارد. با این حال جنس متریال به کار رفته در داشبورد، تودری‌ها، روکش و …در تارا بهتر از شاهین است. از زمانی که از تارا رونمایی شد، مشخصات ظاهری این خودرو به یک میزان مورد انتقاد و تحسین قرار گرفت. برخی استفاده از خطوط شکسته و حجم دهی بدنه را جسورانه و خلاقانه برمی‌شمردند و تفاوت جلو و عقب خودرو با پژو ۳۰۱ را یک امتیاز برای TARA محسوب می‌کردند. برخی دیگر نیز معتقد بودند با توجه به ابعاد و جثه کوچک این خودرو این حجم از اشکال هندسی تند و تیز جالب به نظر نمی‌رسد.

  • سایا خودرو در طرح فروش اقساطی ایران خودرو، تارا را با دریافت کمترین پیش پرداخت عرضه می‌کند.
  • هر آنچه درباره ظاهر دو خودرو گفتیم را فعلا کنار بگذارید و چنانچه قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی تارا 1403 یا خرید قسطی شاهین دارید، اجازه بدهید تا از وجوه دیگر نیز دو خودرو را با یکدیگر قیاس کنیم.
  • با این حال جنس متریال به کار رفته در داشبورد، تودری‌ها، روکش و …در تارا بهتر از شاهین است.
  • تارا مجهز به یک موتور TU5P با حجم ۱.۶ لیتر است، موتوری که می‌تواند ۱۱۳ اسب بخار قدرت ایجاد کند و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور آن است.
  فرش دستباف- خرید قالی و فرش دستبافت با قیمت مناسب

دومین خودرو از دسته خودرو های ام وی ام که از دسته اتومبیل های نیمه شاسی می باشد، اتومبیل MVM x22 می باشد. این نوع مدل از خودروی MVM بر اساس امکاناتی که دارند معمولا رنج قیمتی بین ۳۹۰تا۴۹۰ میلیون تومن دارند که به نسبت امکاناتی که دارند و همچنین به نسبت قیمت های اتومبیل های امروزی، قیمت مناسبی می باشد. برای این خودرو نیز، همانند سایر خودرو های سری MVM، شرایط فروشی در نظر گرفته شده است که این شرایط فروش، از طرف مسئولین مدیران خودرو اعلام می شوند و تحت عنوان شرایط فروش مدیران خودرو در معرض عموم مردم قرار می گیرند. این سری از خودرو نیز همانند خودروی MVM315 3 سال گارانتی دارد و سرویس اولیه آن توسط خود شرکت و به صورت رایگان انجام می شود. خرید تارا به صورت اقساطی یک روش معمول برای افرادی است که می‌خواهند اقساط ماهیانه را به عنوان راهی برای به دست آوردن این خودرو انتخاب کنند.

فروش اقساطی خودروهای ایران خودرو

تارا مجهز به انواع سیستم‌های کنترل‌کننده، عیب یاب، سنسورها و تجهیزات ایمنی است. امکان خرید اقساطی محصولات شرکت های ایرانی سایپا، ایران خودرو، کرمان موتور و بهمن موتور از کیان خودرو فراهم می باشد. همچنین متقاضیان ماشین های خارجی می توانند برخی از محصولات شرکت های هیوندای، تویوتا، فولکس واگن، کیاموتورز، سانگ یانگ، رنو، و نیسان را از این هلدینگ با سابقه تهیه نمایند. ایران خودرو اولین شرکت خودروسازی ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1341 خورشیدی با تولید اتوبوس آغاز کرد. ایران خودرو تولیدات خود را با اتوبوس شروع کرد، با پیکان شهرت گرفت، با پژو، جان دوباره پیدا کرد و امروزه مالک اختصاصی سمند، نخستین خودروی ملی و دنا می­ باشد.

  The 5 Best Stand Mixers of 2024, Tested and Reviewed | gastrobackuae.com

خرید اقساطی خودرو (آسان و سریع)

همچنین اگر به دنبال خرید ماشین قسطی هستید، حداکثر توان مالی خود برای پرداخت اقساط را در نظر داشته­ باشید. از آنجا که خریدار ملزم به پرداخت اقساط می­باشد و پس از تحویل خودرو هزینه ی آن را به طور کامل پرداخت نمی­کند، حق مالکیت (در برخی از قراردادها) تا انتهای پرداخت اقساط به فروشنده تعلق دارد. اما در مواردی نیز به محض عقد قراردارد، حق مالکیت به خریدار واگذار می­شود. در حالتی که هیچ صحبتی در این باره در زمان تهیه قرارداد صورت نگیرد، مالک رسمی خودرو، https://www.mehrnews.com/news/5423319/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%82%D8%B3%D8%A7%D8%B7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D9%81%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%91 فرد خریدار می­باشد. علاقمندانی که به دنبال طرح‌های تارا اقساطی می‌گردند، یقینا در درجه اول شیفته بدنه این خودرو که از پژو ۳۰۱ فرانسوی الهام گرفته است، شده‌اند. اگرچه تارا ظاهر هیجان‌انگیزی ندارد، اما مدرن و زیباست و به نظر مشتری ایرانی نیز خوش نشسته است.

آیا فروش خودرو از دم قسط ممکن است؟

هرچند که خریدار مجبور به پرداخت مبلغ بیشتری در ازای این نوع خرید می­باشد. هر وقت وضعیت اقتصادی نا بسامان شود، خرید قسطی خودرویی که از نظر مصرف سوخت، بهینه و معقول باشد ضروری به نظر می‌رسد. شرکت در طرح فروش قسطی تارا، شما را صاحب خودرویی میکند که مصرف سوخت آن بسیار متناسب ارزیابی شده است.