ساخت راهنمای خرید محصول و افزایش فروش فروشگاه اینترنتی پرتال | behtarin-kharid

ساخت راهنمای خرید محصول و افزایش فروش فروشگاه اینترنتی پرتال | behtarin-kharid

این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایش مات، کیبورد با نور پس زمینه، وبکم، تاچ پد با پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان و درگاه‌های ارتباطی متنوعی مانند USB، LAN، Wi-Fi، HDMI، Display Port، Bluetooth و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است. این لپ‌تاپ می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای انجام کارهای روزانه، اداری و مهندسی است و از طرفی، می‌توان برای کارهایی از قبیل تدوین ویدیویی نیمه‌سنگین روی توان پردازنده اپل M2 حساب باز کرد. این لپ‌تاپ به یک باتری چهار سلولی با ظرفیت ۶۰ وات ساعت مجهز است که می‌تواند تا ۴ ساعت شارژدهی داشته باشد. پردازنده AMD Ryzen U نسل هفتم شرکت AMD، چهار هسته و هشت رشته دارد و فرکانس پایه آن ۲.۸ گیگاهرتز است. این پردازنده عملکردی مناسب برای انجام کارهای روزمره، گشت‌وگذار در اینترنت، تماشای فیلم و بازی‌های سبک دارد. باتری این لپ‌تاپ از نوع لیتیوم یونی سه‌سلولی با ظرفیت ۴۲ وات ساعت است که می‌تواند تا ۸ ساعت شارژدهی را برای کاربر فراهم کند.

  • با اینکه شارژ سریع در حد گوشی‌هایی مانند شیائومی نیست، اما باز هم این سرعت شارژ به نوعی برای گوشی‌های سامسونگ یک استاندارد است.
  • فرقی ندارد که می‌خواهید یک گوشی شیائومی بخرید، یا آیفون و سامسونگ، چون در هر صورت رجیستری گوشی مهم‌ترین موردی است که هنگام خرید محصول باید به آن توجه کنید.
  • کارت گرافیک نیز یکی دیگر از بخش‌های مهم یک لپ‌تاپ گیمینگ است که کیفیت گرافیکی بازی‌ها را تعیین می‌کند.
  • از دیگر قابلیت‌های گلکسی A34 می‌توان به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و اسلات میکرو اس‌دی مشترک با سیم‌کارت اشاره کرد.
  خرید گلیم فرش جدید و ارزان لیست قیمت گلیم فرش

تراشه‌های گرافیکی مجزا در لپ‌تاپ‌های امروزی در بیشتر موارد، ساخت شرکت Nvidia و برخی موارد هم ساخت AMD هستند. تراشه‌ی گرافیکی پردازنده‌ی اینتل از طریق نرم افزار یا درایور مربوطه با تراشه‌ی گرافیکی مجزا ارتباط برقرار می‌کند و سپس در حین کاربری بسته به نوع نرم افزار و سنگینی بار پردازش، وظیفه‌ی اجرای دستورات گرافیکی بین این دو تراشه جابجا می‌شود. بروزرسانی درایورهای گرافیکی و تشخیص اجرای بازی‌ها و استفاده‌ی بهینه از توان‌ تراشه‌ی گرافیکیِ متناسب با برنامه‌‌ی در حال اجرا در این دستگاه‌ها، از اهمیت بسیار بالایی در راندمان نهایی برخوردار است. مدل‌هایی که در این فهرست معرفی می‌شوند لزوما تنها گزینه‌های قابل خرید نیستند و ممکن است مدل‌های مشابه با مشخصات یکسان و از برندهای دیگر هم در بازار عرضه شده باشند.

بهترین لپ‌تاپ تا ۲۰ میلیون تومان

صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی IPS این لپ‌تاپ با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل و نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتز، تصاویری با کیفیت و روان را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش از فناوری G-SYNC نیز پشتیبانی می‌کند که باعث کاهش تأخیر و روان‌تر شدن تصاویر در بازی‌ها می‌شود. بحث واحد پردازش گرافیکی یا کارت گرافیک در لپ‌تاپ‌ها بسیار مهم و البته کمی تا قسمتی پیچیده است. برای مثال، لپ‌تاپی داریم که مجهز به کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 3050 با توان ۵۰ وات است، اما همین کارت گرافیک در لپ‌تاپی دیگر توان ۹۰ وات دارد. هر چه توان کارت گرافیک در لپ‌تاپ بیشتر باشد، بازدهی بهتری را می‌تواند داشته باشد. این واحد‌های گرافیکی برای کارکردهای معمول و روزانه، توانایی خوبی را از خود ارائه می‌دهند، اما انجام بازی‌های نیمه سنگین یا سنگین در توان‌شان نیست.

  فرش کاشان، بهترین فرش ماشینی ایرانی

بهترین گوشی‌های 2023 تا 40 میلیون (فروردین

البته رهبر پرچمداران شرکت سامسونگ یعنی “S23 Ultra” نیز عملکردی کم نقص داشته و از قلم S-pen نیز پشتیبانی می‌کند. این مدل نسبت به نسخه پرو اندکی بزرگ‌ترست و نمایشگر ۶.۷ اینچی دارد و باتری آن نیز ارتقاء یافته و به ۴۳۵۲ میلی‌آمپر رسیده که نسبت به نسخه‌های دیگر مسلماً بهتر عمل کرده است. دوربین نیز نسبت به نسل قبلی علی‌رغم تغییر نکردن از لحاظ پیکسل، بهبود داشته و در عملکرد این تغییر محسوس و قابل مشاهده است. به جرأت می‌توان گفت که این مدل یکی از بهترین گوشی‌ های تولید شده تا به امروز است. برای اطلاع از مشخصات دقیق و فنی آیفون ۱۳ پرو مکس به لینک محصول مراجعه بهترین ماشین اصلاح صورت و بدن کنید.

بهترین گوشی تا 20 میلیون تومان

زد فولد ۵ دستگاهی جذاب و همه‌فن‌حریف است که می‌تواند حتی عاشقان iOS را برای خرید وسوسه کند. این گوشی با توجه به مشخصات و طراحی کم‌نقصش می‌تواند بهترین گوشی برای خرید سخت پسندان باشد. طول عمر بالای باتری و دوربین عالی سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های بارز بهترین موبایل تاشو سامسونگ است. غول جدید سامسونگ و کاندیدای بهترین گوشی سال پکیجی عالی را به شما ارائه می‌دهد و ارزش خرید بسیار بالایی دارد. اس ۲۳ اولترا به خوبی از S-Pen محبوب پشتیبانی می‌کند و حساسیت تاچ آن شما را شگفت زده خواهد کرد. دوربین فوق‌العاده چهارگانه ۲۰۰ مگاپیکسلی در کنار تراشه فوق قدرنمند Snapdragon 8 Gen 2 هیچ حرفی برای منتقدان باقی نمی‌گذارد.